Actief Werkt! is een snel groeiende organisatie met een unieke cultuur en tal van verschillende functies. Wat kun je verwachten als je bij Actief Werkt! aan de slag gaat, bijvoorbeeld als Intercedent, Vestigingsmanager of Klantcoördinator?

Weten wat er speelt

We zijn niet alleen letterlijk dichtbij, met vestigingen door het hele land, maar ook figuurlijk. Doordat we de taal spreken en weten wat er speelt. Makkelijk te benaderen, dat is wat we zijn.

Snel schakelen

We houden van no-nonsense, de bekende doe-maar-gewoon-mentaliteit. We hebben ook een voorkeur voor korte lijnen en snel schakelen. Voor een overdosis hiërarchie zijn we allergisch. Met de voeten op de vloer en de handen uit de mouwen.

  • Bekijk hier hoe Nienke invulling geeft aan doen.

We houden van no-nonsense, de bekende doe-maar-gewoon-mentaliteit.

Elkaar kennen

Het investeren in relaties is waar het in ons vak om draait. Dat geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor flexcollega’s en collega’s. We staan graag klaar voor elkaar. Als team waar iedereen elkaar kent. Want dan presteer je het best.

Great Place to Work

Eind maart kwam dan echt een einde aan de spanning. We zijn niet alleen op 'de lijst' beland van Great place to work, we zijn zelfs op een nr. 2 positie binnengekomen "best large workplaces 2018" 

"Wij geloven dat mensen het verschil maken in elke organisatie". Dat zijn onze woorden en met meer dan twintig jaar ervaring met personeel in de segmenten logistiek, productie, services, transport, office en schoonmaak, en maar liefst 49 Nederlandse vestigingen kan Actief Werkt! dan ook een grote impact maken. Om dit te faciliteren, werken we zoveel mogelijk online en mobiel. Van origine is Actief Werkt! een dochterbedrijf van Actief Holding, een internationaal opererend Belgisch familiebedrijf.

 Persoonlijke aandacht is het kernwoord en begint al in het onboardingsproces van Actief Werkt! Nog voor de eerste dag, maakt de nieuwe Actieveling informeel kennis met het team op de betreffende vestiging of locatie en krijgt hij/zij alle nodige informatie aangereikt middels de Actief Academy map. Op de 1e werkdag ontvangen we onze nieuwe collega's op het hoofdkantoor in Breda, waarop de Algemeen Directeur over de visie, missie en kernwaarden van de organisatie vertelt. Tijdens de eerste tien weken vindt het daadwerkelijke inwerken op de functie plaats, waarvan acht dagen centraal in Breda. In de eerste maand vinden drie verschillende contactmomenten plaats met onder meer HR en de betreffende manager, om feedback uit te vragen, de integratie met de organisatie te peilen en waar nodig te kunnen coachen. Maar wat ook de huidige medwerkers bij Actief Werkt! het meest waarderen is de hoeveelheid vrijheid en verantwoordelijkheid die zij krijgen, in combinatie met de persoonlijke en vriendelijke manier waarop onderling wordt samengewerkt, Samen hard werken voor hetzelfde doel maar ook veel successen vieren! 

 

 

Waarom werken bij Actief Werkt!?

8 redenen om bij ons te komen werken!

lees meer

Actief Werkt! Academy.

Wie bij Actief Werkt! aan de slag gaat, kiest bewust voor een ‘Actief-leven’ lang leren.

lees meer

Ons bedrijf.

Lees over het ontstaan en de toekomstvisie van Actief Werkt!

lees meer